Res no va ser nostra.
Havíem pensat i cregut que la vida, el sol i l’aigua eren.
Nosaltres estem de pas.
Quant costa acceptar!
Quant!
Ens travessa el desig, volent abastar les forces naturals.
Hi ha tants camins per trepitjar!
Res no va ser nostra. Havíem pensat i cregut que la vida, el sol i l’aigua eren. Nosaltres estem de pas. Quant costa acceptar! Quant! Ens...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada